Vi presenterer WorkPlace+

Ricoh WorkPlace+ er utviklet for små og mellomstore bedrifter, som ønsker å få kontroll på digitale teknologier og prosesser slik at de kan jobbe smartere. De fleksible løsningene kan hjelpe virksomheten din med å takle utfordringer i møte med: mobile arbeidssteder, kommunikasjon og samhandling, lagring og tilgang til informasjon, digitale arbeidsflyter og prosesser samt en sikker og pålitelig infrastruktur.

Enten du vil integrere et produkt i din eksisterende infrastruktur, forbedre en prosess eller løse en utfordring virksomheten din har, lar WorkPlace+ deg plukke de produktene og tjenestene du trenger og sette sammen din egen fleksible alt-i-ett multiservice kontrakt med felles vilkår og betaling.

Finn ut hvordan WorkPlace+ kan hjelpe din bedrift...

Effektive verktøy for samhandling

Ricoh tilbyr skreddersydde kommunikasjons- og samhandlingsløsninger som legger til rette for dialog mellom dine ansatte, partnere og kunder. Enten du ser etter informasjonsdeling i sanntid, virtuell brukerstøtte, profesjonelle konferansefasiliteter eller målrettet digital skilting, kan vi sette sammen, levere og yte støtte til de verktøyene du trenger for å gjøre jobben bedre.

Mobile arbeidsplasser

Med kunder spredd over store geografiske områder og en arbeidsstyrke på farten, vil virksomheten streve uten teknologi som støtter mobilt arbeid. Fra sikker dokumenttilgang til utskrift og deling på farten, Ricoh har verktøyene for å hjelpe teamet ditt med å prestere uansett hvor de er.

Lagring og tilgang til informasjon

Enten du lagrer, skriver ut eller deler informasjonen din er det viktig å sørge for at den er tilstrekkelig sikret og lagret for å beskytte virksomhetens kontinuitet.

Smidighet og fleksibilitet

I takt med økt mobilitet i arbeidsstyrken ser organisasjonene fordelene med å tilby de ansatte fleksible arbeidsmuligheter. Ricoh er her for å bidra med verktøy og ekspertise, som gjør dere i stand til å være produktive og i kontakt på kontoret, hjemme og på farten.

Ekspertene innen digital utvikling vil levere...

Endringsledelse

Finansiell fleksibilitet

Løpende støtte

Skalering

Digitaliseringsplan

Få din egen skreddersydde digitaliseringsplan  →

Spesialtilpassede løsninger som møter dine behov…

Videokonferanse

  • Kommunikasjon og samhandling på farten med våre kompakte konferansesystemer
  • Svært lett og klargjort for Wi-Fi
  • Kontakt med klienter og kollegaer når som helst, hvor som helst
Les Mer →

Interaktive tavler

  • God å skrive på, og med høy oppløsning på skjermen
  • Enkel trådløs bildedeling bringer samhandlingen inn i møtet
  • Ideell for å utvikle, ta opp og dele ideer visuelt og på tvers av flere lokasjoner
Les Mer →

Projektorer

  • En serie digitale projektorer for alle behov
  • Ideell for presentasjoner, kommunikasjon og samarbeid
  • Enkle, miljøvennlige multimediaprojektorer
Les Mer  →

Spesialtilpassede løsninger som møter dine behov…

Løsninger for dokumenthåndtering

  • Øk kundetilfredsheten med raskere respons
  • Få mer verdi ut av informasjonen din
  • Forbedre produktiviteten og reduser avfall
Les Mer →

Mobil utskrift og utskrift på forespørsel

  • Støtter BYOD-trenden ved at ansatte kan skrive ut fra sine egne mobile enheter
  • Utskriftstjenestene fungerer ved siden av IT-infrastrukturen din uten å forstyrre den
  • Alle våre tjenester for mobil utskrift er tilpasset behovene til den individuelle bedriften
Les Mer →

Virtuelle møterom

  • Lite eller ingen investeringskostnad, kostnadseffektiv, kontrollerbare løpende kostnader
  • Vi designer, implementerer og administrerer en samhandlingsplattform som responderer til behovene til din bedrift
  • Du kan raskt opp- eller nedskalere etter endring i behov
Les Mer →

Spesialtilpassede løsninger som møter dine behov…

Administrasjon av dokumentflyt

  • Vi tilbyr en komplett ogdokumentert prosess for fjerningav data fra utskriftsenheter ved slutten av deres levetid
  • Optimaliser din regnskapspraksisog overgangen til papirløs fakturering i det tempoet som passer deg, dine kunder og leverandøre
Les Mer →

Reguleringer og etterlevelse

  • Ricohs Managed Services er til for at du skal være trygg på dokumentsikkerheten
  • Våre erfarne konsulenter vurderer din bedrift og hjelper deg med å identifiserere potensielle problemer og løsninger for din dokumentflyt fra begynnelse til slutt
Les Mer →

Apper

  • Teamet vårt vurderer virksomheten din og hjelper deg med å identifisere programvareløsningene som vil optimalisere din dokumentflyt innenfor: leverandørgjeld, fordringer, kundeservice, HR, utgifter og logistikk
Les Mer →

Spesialtilpassede løsninger som møter dine behov…

Utskriftstjenester

  • Enten du ser etter en proffesjonell utskriftsenhet til kontoret ditt, eller maskinvare for produksjonstrykk i kombinasjon med fleksibel programvare, støtter våre enheter smidige arbeidsmåter
Les Mer →

IT-tjenester

  • Fremskritt i mobilteknologi og samhandling i sanntid hjelper arbeidsstyrken til å gjøre mer, og setter dem i stand til å være tilpasningsdyktige i den digitale alderen, med vårt utvalg IT-tjenester
Les Mer →

Apper

  • Våre erfarene servicekonsulenter vil vurdere din virksomhet og hjelpe deg med å identifisere programvareløsningene som vil optimalisere dokumentflyten slik at de aktivt bidrar til bedriftens fleksibilitet
Les Mer →

Start din digitale endingsprosess i dag - få din gratis tilpassede digitaliseringsplan

Begynner du med en undersøkelse på nett, kan teamet vårt hjelpe deg med å identifisere områdene hvor du vil ha mest igjen for å digitalisere.

Create a smarter workplace with digital transformation

 

 

 

 

 

 

 

* Påkrevet

©2019 Ricoh. All rights reserved.
Personvern | Vilkår for informasjonskapsler |
Betingelser og vilkår